آب کردن چربیهای زائد شکم

 

 

 


 

 

 

شکمانسانازعضلاتیقویپوشیدهشدهکهنگهدارندهامعاءواحشاءاست. ورزشنکردن،انجامفعالیتهاینشستهومصرفکالریبیشازنیاز،موجبتجمعچربیدرمنطقهشکممیشود؛دراینصورتعضلاتشکم سفتیوحالتاولیهخودراازدستدادهوشکلظاهریاندامافتادهشدهوچربیذخیرهایشکمبهحالتگرهداراحساسمیشود. بهعلاوه،تجمعچربیدرمنطقهشکمبهخصوصدرخانمهاخطرابتلابهدیابتوعوارضعروقیراچندبرابرمیکند.

 

برایازبینبردنچربیهایاضافیشکمچهکنیم؟

 

 اینبافتچربی،برایبدنیکانبارانرژیاستوبدنمازادنیازخودرادرآنذخیرهکرده ودرمواقعنیازازآنبرداشتمیکند. پسبایدکاریکردکهبدننیازمندانرژیبافتچربیشود. دریافتکالریکمتروورزشکردن،راهرسیدنبهاینمقصوداست. البتهاکنونباروشهایدیگریمثلجراحینیز،اینچربیهارابرمیدارندولیاگربتوانیمباورزش کهسلامتعمومیبدنرابهدنبالدارد آنراازبینببریم،مسلمابهجراحینیازینخواهدبود.

 

ادعامیشودکهکمربندهایشوکدهندهباواردکردنجریانهایالکتریکیبهچربیشکمموجبتجزیهآنهاوقویشدنعضلاتشکممیگردد. درصورتیکهتنهاجریانهاییباقدرتایمپالسهایمغز،موجبانقباضعضلاتمیشودواگرچنینجریانیبااینکمربندواردشکمشودموجبیکانقباضدردناکخواهدشد. البتهاستفادهازوسایلورزشیکهموجبانقباضعضلاتشکمشودمفیداستاماورزشکردنبهتنهاییکافینخواهدبود،چراکهکالریاضافیبازهمدرشکمیاباسنذخیرهمیشود. پسبایدازخوردنشیرینیهایخامهای وتنقلاتچربمثلچیپس،غذاهایپرروغنونانوبرنجزیادازحدپرهیزکرد.

 

 

یکورزشمفید:

درازونشستازراحتترینومؤثرترینورزشهابرایبرطرفکردنچربیشکم است. بافشارزیادیکهبهعضلاتشکمواردمیشود،اینعضلاتقویشدهوشکمبهحالتاولیهبازمیگردد. مدتورزشچندروزیاچندهفتهنیستبلکهبایدآنرامداومانجامداد. تمریناتورزشیدرصورتیکهبهدرستیانجامنگیرند،بهکمرشماآسیبمیرسانند.

 

 طریقهدرستانجامدرازنشست:

 

بهپشترویزمیننسبتاًنرمیبخوابید. پاهاراخمکنیدتاکفپایتانرویزمینقراربگیرد،دستانتانرابهرویسینهقراردهید. ابتداسررابلندکردهوسپسشانههارابهآرامی 30 تا

/ 0 نظر / 118 بازدید